Slideshow Image 1 Slideshow Image 2 Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 5 Slideshow Image 6 Slideshow Image 7
Главная О компании Прайс-лист Каталог статей Форум Контакты
  • Страница 1 из 1
  • 1
Не заводится бензопила
тамплиерДата: Понедельник, 11.02.2013, 21:25 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Не заводится бензопила Husgvarna 235, привыкручивании свеча мокрая, перед етим работала как часы, искра есть, просто постояла 5 дней и после етого не смог завести. Помогите советом кто знает причину.
 
sanyaДата: Вторник, 12.02.2013, 15:45 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
1. Для початку протріть свічку, щоб вона була сухою.
2. Переверніть пилу цилиндром вниз, і декілька раз потяніть за стартер, щоб з циліндра вийшли залишки бензину.
3. Закрутіть суху свічку в бензопилу.
4.Тягу повітраної заслонки лишаєм у відкритому положенні, зажимаїм ногою курок газу, і тянем за стартер до того часу поки вона не заведеться.
Якщож всі перераховані пункти нічого не дали, значить проблема в карбюратрі (голка карбюратора), можливо попав мусор під голку,а можливо від довгого простою бензин вивітрився, а масло залишилось і голка карбюратора весь час у відкритому положенні!!!
 
тамплиерДата: Вторник, 12.02.2013, 21:31 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата (sanya)
Якщож всі перераховані пункти нічого не дали, значить проблема в карбюратрі
Все зробив- повний нуль, даже не буркнула. Взяв у друга таку саму нову бензопилу, зняв з неї карбюратора і поставив, нічого не змінилось, такщо цн не карбюратор. Я в шоці шо ще може бути, попоробую ще бензин поміняти.  wacko suspect help
 
sanyaДата: Среда, 13.02.2013, 09:14 | Сообщение # 4
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Тоді потрібно зняти глушник, і глянути чи немає задирів на поршні. Якщож з поршневою і з карбюратором все впорядку значить виходить що проблема в запаленні (можливо зірвана шпонка на маховику). І ще одне попробуйте!!!Зніміть карбюратор, і шприцом прямо у впускний патрубок залийте бензину і пробуйте заводити пилу. Якщо вона заведеться, значить сам двигун працює, якщож ні тоді проблему потрібно шукати в циліндрі!!
 
тамплиерДата: Среда, 13.02.2013, 20:12 | Сообщение # 5
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Перепробував все вище описане результата ноль. Взяв свій карбюратор і поставиви на нову бензопилу -завелася зразу і робила добре, значить сто процентів це не карбюратор. Запелення перевірив все в порядку. Попробую взяти компресометра і поміряти компресію, похоже що все таки поршнева. sad
 
sanyaДата: Четверг, 14.02.2013, 01:11 | Сообщение # 6
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Знайдіть в себе в арсеналі фанарик, і посвітіть в отвір де малаб бути закручена свічка, зразу побачите задню стенку циліндра (сторону випуска) якщо на ній є напливи алюмінію значить потрібно міняти циліндр і поршень, якщо на поверхні поршня є ледь помітні вмятини, тоді в цьому випадку розсипався сепаратор підшипника. Із даної розмови можна зробити слідуючий висновок:карбюратор працює, із запаленням все впорядку, бензин поступає - значить проблема тільки в циліндрі. Потрібно розбирати бензопилу повністю!! Або можете принести до нас в сервіс на ремонт чи діагностику і ми оперативно скажем що вийшло зладу. Запчастини всі є в наявності, такщо з цим проблем немає.
 
тамплиерДата: Четверг, 14.02.2013, 13:16 | Сообщение # 7
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Поміряв компресію- 5, коли на новій показало-13. Думаю вже на всі сто ясно, що це поршнева, буду розбирати. Про результати відпишусь. До вас принести було би добре, але ви в Києві а я в Рівному- далекувато.
 
sanyaДата: Четверг, 14.02.2013, 15:10 | Сообщение # 8
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Ну тоді розбирайте повністю, тільки для того щоб коректно зняти циліндр потрібно зняти маховик і центробежний мех. Для того щоб їх зняти потрібно застопорити поршень спеціальним сервісним стопором, або можна використати простий шнур стартера (пропхати його як найбільше в свічний отвір). Ні в'якому разі не стопорити поршень їз сторони глушителя!!!!!!
Часті поломки цих пил це руйнується підшипник  з сторони центробежного.
А в Рівному я теж часто буваю. Ну успіхів у розборці.
 
sanyaДата: Четверг, 14.02.2013, 15:25 | Сообщение # 9
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Також можете переглянути статю http://benzoremont.at.ua/blog....10-17-1 тут все детально розписано як правильно зняти центробежний...
 
тамплиерДата: Понедельник, 18.02.2013, 11:12 | Сообщение # 10
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Дякую за поради. Роззібрав вже і назад собрав. Замінив поршня і кільце, а також підшипники з сальниками.
Який повтнен бути зазор на запалені?
Он фото поршня і сальників, щоб було наглядно видно:







Прикрепления: 1209641.jpg (37.4 Kb) · 4975381.jpg (33.1 Kb) · 5298961.jpg (27.0 Kb) · 2758609.jpg (28.1 Kb)
 
sanyaДата: Понедельник, 18.02.2013, 11:35 | Сообщение # 11
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Зазор між магнетою і маховиком має бути 0,3мм. По фотографіях видно що причиною поломки стало використання неякісного або старого бензину. Щоб в майбутньому не було цієї поломки бензин з маслом зберігати не більше 3-ох тижнів, і використовувати високооктановий бензин без різких, і неприємних запахів. А в ідеалі при такій поломці потрібно міняти і циліндр, якщо остались напливи алюмінію на циліндрі то з новим поршнем може бути таж ситуація!!!!!!
 
тамплиерДата: Понедельник, 18.02.2013, 14:44 | Сообщение # 12
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Циліндр я провірив- впорядку все, біля виходного вікна була заусина то я шліфонув її. 
А можна інформацію по регуліровці карбюратора?
 
sanyaДата: Понедельник, 18.02.2013, 15:36 | Сообщение # 13
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
РЕГУЛЮВАННЯ КАРБЮРАТОРА ПРОВОДИТЬСЯ ТІЛЬКИ З ШИНОЮ І ЛАНЦЮГОМ!!!!!
Напишу по простіше. На карбюраторі є 3 винта L (LOW) - регулювання холостого, H (HIGHT) - регулювання максимальних оборотів, Т - дублює курок газа.
1. Для регулювання спочатку закручуєм L і H до упора, Т - підкручуєм на 1 повний оборот.
2. L і H - відкручуєм на 2,5 оберта. (В цьому положенні пила має завестись і холостий буде високий, а максимальні низькі.)
3. При заведеній пилі проти годинникової стрілки викручуєм Т до того часу поки не запиниться ланцюг.
4.Тепер L закручуєм за годин.- оберти двигуна почнуть підніматись і тут потрібно знайти межу де самі високі оберти(це можна сказати одинакове співвідношення повітря і бензину, але правильне регулювання заключається в тому щоб бензопилу  переливало бензином, за рахунок цього буде коректно працювати двигун і змащуватись деталі), після чого повернути цей самий гвинт на пів оберта проти годин, і знову гвинт Т викручувати доки не запиниться ланцюг.
Зараз можна сказати пила працює на холостому але якщо дати газ то її сильно буде заливати.
5. Для цього регулюєм гвинт Н!!! Зажимаєм повний газ і закручуєм за годинн. до того часу поки пила не вийде на свист, і після того на пів оберта проти годиин.
Тепер можна сказати що карбюратр відрегульований. Хоча для регулювання холостих і максимальних обертів потрібен тахометр:
холостий (від 2800 до 3500 об),
максимальні (від 12000-12500 об).
Ну приблизно має бути так якщо не враховувати ще багато різних дрібниць.
Якщо щось не ясно то запитуйте відпишу.
 
тамплиерДата: Пятница, 08.03.2013, 16:14 | Сообщение # 14
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Дякую. В принципі все зрозуміло book

Добавлено (08.03.2013, 14:14)
---------------------------------------------
Привіт.  Виникла в мене проблемка- відрегуліровав карбюратор як описано; але коли нагріваеться то холостий ход не стабільний- то газує,  то  глохне і ще коли перевернеш її на бік теж глохне;  в роботі робить (пиляє)  добре; ще коли заглохне то поки не нажмеш газ не заведеш.

 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Форма входа

Гость
Задавайте вопросы я отвечу

Заказ запчастей
Отправить электронную заявку
на требуемые запчасти
Онлайн заявка
Культиваторы TEXAS
Яндекс.Метрика Яндекс цитирования