Не заводится бензопила
|
|
тамплиер | Дата: Понедельник, 11.02.2013, 21:25 | Сообщение # 1 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Не заводится бензопила Husgvarna 235, привыкручивании свеча мокрая, перед етим работала как часы, искра есть, просто постояла 5 дней и после етого не смог завести. Помогите советом кто знает причину.
|
|
| |
sanya | Дата: Вторник, 12.02.2013, 15:45 | Сообщение # 2 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| 1. Для початку протріть свічку, щоб вона була сухою. 2. Переверніть пилу цилиндром вниз, і декілька раз потяніть за стартер, щоб з циліндра вийшли залишки бензину. 3. Закрутіть суху свічку в бензопилу. 4.Тягу повітраної заслонки лишаєм у відкритому положенні, зажимаїм ногою курок газу, і тянем за стартер до того часу поки вона не заведеться. Якщож всі перераховані пункти нічого не дали, значить проблема в карбюратрі (голка карбюратора), можливо попав мусор під голку,а можливо від довгого простою бензин вивітрився, а масло залишилось і голка карбюратора весь час у відкритому положенні!!!
|
|
| |
тамплиер | Дата: Вторник, 12.02.2013, 21:31 | Сообщение # 3 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Цитата (sanya) Якщож всі перераховані пункти нічого не дали, значить проблема в карбюратрі Все зробив- повний нуль, даже не буркнула. Взяв у друга таку саму нову бензопилу, зняв з неї карбюратора і поставив, нічого не змінилось, такщо цн не карбюратор. Я в шоці шо ще може бути, попоробую ще бензин поміняти.
|
|
| |
sanya | Дата: Среда, 13.02.2013, 09:14 | Сообщение # 4 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Тоді потрібно зняти глушник, і глянути чи немає задирів на поршні. Якщож з поршневою і з карбюратором все впорядку значить виходить що проблема в запаленні (можливо зірвана шпонка на маховику). І ще одне попробуйте!!!Зніміть карбюратор, і шприцом прямо у впускний патрубок залийте бензину і пробуйте заводити пилу. Якщо вона заведеться, значить сам двигун працює, якщож ні тоді проблему потрібно шукати в циліндрі!!
|
|
| |
тамплиер | Дата: Среда, 13.02.2013, 20:12 | Сообщение # 5 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Перепробував все вище описане результата ноль. Взяв свій карбюратор і поставиви на нову бензопилу -завелася зразу і робила добре, значить сто процентів це не карбюратор. Запелення перевірив все в порядку. Попробую взяти компресометра і поміряти компресію, похоже що все таки поршнева.
|
|
| |
sanya | Дата: Четверг, 14.02.2013, 01:11 | Сообщение # 6 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Знайдіть в себе в арсеналі фанарик, і посвітіть в отвір де малаб бути закручена свічка, зразу побачите задню стенку циліндра (сторону випуска) якщо на ній є напливи алюмінію значить потрібно міняти циліндр і поршень, якщо на поверхні поршня є ледь помітні вмятини, тоді в цьому випадку розсипався сепаратор підшипника. Із даної розмови можна зробити слідуючий висновок:карбюратор працює, із запаленням все впорядку, бензин поступає - значить проблема тільки в циліндрі. Потрібно розбирати бензопилу повністю!! Або можете принести до нас в сервіс на ремонт чи діагностику і ми оперативно скажем що вийшло зладу. Запчастини всі є в наявності, такщо з цим проблем немає.
|
|
| |
тамплиер | Дата: Четверг, 14.02.2013, 13:16 | Сообщение # 7 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Поміряв компресію- 5, коли на новій показало-13. Думаю вже на всі сто ясно, що це поршнева, буду розбирати. Про результати відпишусь. До вас принести було би добре, але ви в Києві а я в Рівному- далекувато.
|
|
| |
sanya | Дата: Четверг, 14.02.2013, 15:10 | Сообщение # 8 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Ну тоді розбирайте повністю, тільки для того щоб коректно зняти циліндр потрібно зняти маховик і центробежний мех. Для того щоб їх зняти потрібно застопорити поршень спеціальним сервісним стопором, або можна використати простий шнур стартера (пропхати його як найбільше в свічний отвір). Ні в'якому разі не стопорити поршень їз сторони глушителя!!!!!! Часті поломки цих пил це руйнується підшипник з сторони центробежного. А в Рівному я теж часто буваю. Ну успіхів у розборці.
|
|
| |
sanya | Дата: Четверг, 14.02.2013, 15:25 | Сообщение # 9 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Також можете переглянути статю http://benzoremont.at.ua/blog....10-17-1 тут все детально розписано як правильно зняти центробежний...
|
|
| |
тамплиер | Дата: Понедельник, 18.02.2013, 11:12 | Сообщение # 10 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Дякую за поради. Роззібрав вже і назад собрав. Замінив поршня і кільце, а також підшипники з сальниками. Який повтнен бути зазор на запалені? Он фото поршня і сальників, щоб було наглядно видно:
|
|
| |
sanya | Дата: Понедельник, 18.02.2013, 11:35 | Сообщение # 11 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Зазор між магнетою і маховиком має бути 0,3мм. По фотографіях видно що причиною поломки стало використання неякісного або старого бензину. Щоб в майбутньому не було цієї поломки бензин з маслом зберігати не більше 3-ох тижнів, і використовувати високооктановий бензин без різких, і неприємних запахів. А в ідеалі при такій поломці потрібно міняти і циліндр, якщо остались напливи алюмінію на циліндрі то з новим поршнем може бути таж ситуація!!!!!!
|
|
| |
тамплиер | Дата: Понедельник, 18.02.2013, 14:44 | Сообщение # 12 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Циліндр я провірив- впорядку все, біля виходного вікна була заусина то я шліфонув її. А можна інформацію по регуліровці карбюратора?
|
|
| |
sanya | Дата: Понедельник, 18.02.2013, 15:36 | Сообщение # 13 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| РЕГУЛЮВАННЯ КАРБЮРАТОРА ПРОВОДИТЬСЯ ТІЛЬКИ З ШИНОЮ І ЛАНЦЮГОМ!!!!! Напишу по простіше. На карбюраторі є 3 винта L (LOW) - регулювання холостого, H (HIGHT) - регулювання максимальних оборотів, Т - дублює курок газа. 1. Для регулювання спочатку закручуєм L і H до упора, Т - підкручуєм на 1 повний оборот. 2. L і H - відкручуєм на 2,5 оберта. (В цьому положенні пила має завестись і холостий буде високий, а максимальні низькі.) 3. При заведеній пилі проти годинникової стрілки викручуєм Т до того часу поки не запиниться ланцюг. 4.Тепер L закручуєм за годин.- оберти двигуна почнуть підніматись і тут потрібно знайти межу де самі високі оберти(це можна сказати одинакове співвідношення повітря і бензину, але правильне регулювання заключається в тому щоб бензопилу переливало бензином, за рахунок цього буде коректно працювати двигун і змащуватись деталі), після чого повернути цей самий гвинт на пів оберта проти годин, і знову гвинт Т викручувати доки не запиниться ланцюг. Зараз можна сказати пила працює на холостому але якщо дати газ то її сильно буде заливати. 5. Для цього регулюєм гвинт Н!!! Зажимаєм повний газ і закручуєм за годинн. до того часу поки пила не вийде на свист, і після того на пів оберта проти годиин. Тепер можна сказати що карбюратр відрегульований. Хоча для регулювання холостих і максимальних обертів потрібен тахометр: холостий (від 2800 до 3500 об), максимальні (від 12000-12500 об). Ну приблизно має бути так якщо не враховувати ще багато різних дрібниць. Якщо щось не ясно то запитуйте відпишу.
|
|
| |
тамплиер | Дата: Пятница, 08.03.2013, 16:14 | Сообщение # 14 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
| Дякую. В принципі все зрозуміло  Добавлено (08.03.2013, 14:14) --------------------------------------------- Привіт. Виникла в мене проблемка- відрегуліровав карбюратор як описано; але коли нагріваеться то холостий ход не стабільний- то газує, то глохне і ще коли перевернеш її на бік теж глохне; в роботі робить (пиляє) добре; ще коли заглохне то поки не нажмеш газ не заведеш.
|
|
| |