Slideshow Image 1 Slideshow Image 2 Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 5 Slideshow Image 6 Slideshow Image 7
Главная О компании Прайс-лист Каталог статей Форум Контакты
  • Страница 1 из 1
  • 1
бензопила HUSQWARNA 142
oknemzykДата: Среда, 02.04.2014, 01:20 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
уВ. форумчане помогите советом , новая Husqwarna 142 нормально отработала 1 бачок топлива на масле НР, учитывая конечно обкаточный режим (на средних оборотах резали ветки). После второй заправки но уже на другом масле (красное в 100гр. бутылочках) заводится нормально ,но после перегазовки вместо ХХ сама сильно газует ,а при попытке газовать -глохнет. 
Вот такая фигня Ув. мастера бензоинструмента, помогите кто сталкивался , пилу купил мой тесть по моему убеждению , но дурак-то Я ,что доверил ему обкатку, может он и начудил с маслом-то.
Да с гарантийным ремонтом думаю облом, заказывали через интернет , и до ближайщего СЦ 200 км, и ещё я снимал карбик , импульсный канал цел и колено тоже ,а регулировочные иглы никто не трогал. У самого Нusq 240 вопросов нет, как часы.
 
sanyaДата: Среда, 02.04.2014, 20:48 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 26
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Добрий день. Перше що можна відмітити це те що бензопили Husqvarna 142, 137 зняли із виробництва приблизно 2008 році, такщо не варіант що це не точна китайська копія. (відмінності це болт глушителя в оригінала під головку на 8, а копія на 10, патрубок імпульсного каналу в оригінала світло зеленого кольору, в копії прозрачно - синій і т.д.).
 Далі вся 2-ох тактна техніка, чи то бензопила, чи коса мають працювати завжни на максимальних оборотах двигуна. І на сьгоднішній день всі виробники бензотехніки не рекомендують обкатувати інструмент, а якщо і обкатувати то тільки правильно, і на якісному паливі.
 На рахунок масла! Не має значеня якого воно коліру, головне зсилатись на відомих виробників і на клас масла, детальніше можете почитати тут http://benzoremont.at.ua/publ....1-0-10.

 Тепер прийшов час і до поломки!!!
   В основному якби булиб проблеми із ЦПГ (цилиндро поршнева группа) тоді бензопила в більшості випадків взагалі не заводиться, та для перевірки можете викрутити свічку і посвітити телефоном, чи фанариком та глянути на стінку циліндра, що із сторони глушника чи немає на ній вертикальних напливів алюмінію, якщож ні тоді можна сказати що циліндр норма.
   На перший погляд бензопилу потрібно просто підрегулювати, гвинт - (Н) викручувати проти годинникової стрілки, доки пила не вийде на максимальні обороти.
   Ще дана поломка схожа на що забитий карбюратор (швидко незнімаючи оцінити його можна це зняти повітряний фільтр, і корпус фільтра, тоді буде доступ щоб зняти верхню кришку карбюратора яка прикручена одним гвинтом, під нею знаходиться ще один паливний фільтр (сито), провірити чи в ньому не назбиролось сміття).

Ну якщо нічого вище написане не допомогло тоді ще щось напишем, тому що бензопила може не розвивати обороти при багатьох різних поломках, адже всі запчастини працюють в парі і якщо якась ланка не працює це не означає що саме в ній причина (ну якось так).
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Форма входа

Гость
Задавайте вопросы я отвечу

Заказ запчастей
Отправить электронную заявку
на требуемые запчасти
Онлайн заявка
Культиваторы TEXAS
Яндекс.Метрика Яндекс цитирования